רקמה על מפה לשבת

מפה לחלה ברקמה ממוחשבת

  • רקמה ממוחשבת דוגמאות רקמה בלעדיות לרקמות על מפות שבת ויום טוב יפיפיות.
  • זו רק הצצה למגוון הרקמות הממוחשבות שפיתחנו.

מפה רקומה לשבת היא מתנה מקורית, נוגעת ללב כל יהודי בארץ ובחו”ל, וברקמה ממוחשבת אנו עמלים מדי יום על חידוש העיצובים שלנו כדי לענות לדרישות המגוונות של הקהל.

רקמה ממוחשבת מציעה מגוון דוגמאות רקמה. פנו אלינו לקבלת מגוון שירותים בתחום הרקמה של פריטי יודאיקה, החל משלב התכנון והעיצוב וכלה בשלב הדיגיטציה, הביצוע והמוצר המוגמר. המרכז הישראלי לרקמה ממוחשבת מספק עבודות רקמה באיכות הגבוהה ביותר. ריקמות על מפת שולחן, מפת שבת, מפה לחלה ומוצרי יודאיקה אחרים בעיצובים ובצבעים מרהיבים.

אולגה טוריצנסקי, מעצבת הבית של רקמה ממוחשבת, מתמחה מזה שנים בהפקת קבצי דיגיטציה לעולם היודאיקה. וברשותה דוגמאות רקמה בלעדיות ויפהפיות שאין לאף אחד אחר. מפה או מפית לחלת שבת במידה או סגנון לפי הזמנה, היא מתנה קלאסית ושימושית שניתן לשוות לה סגנון מותאם אישית לפי צרכיכם ומידותיכם.

מפה לחלה עם רקמת המילה “שבת” בהתאמת צבעים מושלמת של חוטי רקמה איכותים או סט מפות לפסח עם המילים “פסח”, “אפיקומן” רקומים בחוטי זהב וכסף, כיסוי חלה מהודר עם כיתוב ודוגמאות רקמה יחודיות ומגוונות, מגוון מפות רקומות עם מבחר עיצובים רקומים מרהיבים.

ניתן לשלב סטים של מפות לפסח כולל כיסוי לאפיקומן או סטים של מפות לשבת כולל כיסוי לחלה. מפת חלה מהודרת ותואמת למפת השולחן, שתהפוך את שולחן קבלת השבת שלכם או של כל מי שתבחרו ליפה ביותר שראיתם אי פעם.

אנחנו ברקמה ממוחשבת מבטיחים לכם שלא תתאכזבו. אנו המומחים הגדולים ביותר בארץ למציאת פתרונות רקמה ממוחשבת של רקמה יהודית ויודאיקה לכל סוגי המוצרים. ברקמה ממוחשבת אנחנו חושבים על כל סוגי האוכלוסייה, על כל הגילאים והמינים.

יש לכם צד מסורתי במשפחה? אתם חילוניים אבל מקפידים בכל זאת לעשות קידוש בשבת? נוסעים לחתונה בחו”ל של משפחה או מכרים ורוצים מתנה מקורית בעלת ניחוח יהודי?

פנו אלינו ונבחר יחד את המתנה הייחודית ליקירכם: מפות שולחן רקומות, מפות שבת רקומות, מפות לכיסוי חלה או סט מפות מהודר לשולחן ליל הסדר.

ברקמה ממוחשבת – המרכז הישראלי לרקמה ודיגיטציה אונליין, אנו מעצבים ורוקמים לעולם היודאיקה ועושים את זה טוב…

מפת שבת רקומה, רקמה על מפות, מפה עם רקמה

Call Now Buttonצרו קשר